Nytt år Nytt hus!!

 

 

 

Riktig godt nyttår alle sammen!

 

Håper dere har hatt en fin Jul, iallefall en bedre jul enn meg, her ble alle syke, og sov seg stort sett igjennom hele greia, og for en Juleelsker som meg var ikke dette særlig gøy, verken gøy eller godt. Julen ble rett og slett ganske ødelagt.

Jeg pynter hele huset 1. Desember og har Jul langt ut i Januar,…

Vanligvis,

men ikke i år.

Her er Julen nå vasket ut, og jeg syntes faktisk det var godt.

Det gjør jeg som regel ikke, jeg hater å pakke vekk Jula..

Men nå ble det ikke sånn denne gangen. 

Som jeg har fortalt før så har min sønn nå forlatt redet.

Flyttet på hybel..

Forhåpentligvis flytter han hjem igjen en periode, men sånt vet man jo aldri. 

Min mor har bodd i kjellerleiligheten min, men har nå kjøpt seg et nytt sted, og hun flytter ut nå as we speak..

I kveld satte vi oss i bilen å kjørte avgårde et lite flyttelass, hun har flyttet sånn litt etter litt, men nå kommer snart flyttebilen og tar med seg resten. 

For meg som er vant til å ha barnet mitt rundt meg 24/7 i 18 år, og min mor i nærmeste rekkevidde blir dette en veldig stor overgang..

Tomt og rart.. 

Men, livet går videre og det er bare å brette opp armene og stålsette seg for nye utfordringer og forhåpentligvis noen eventyr. 

Jeg har dessuten nok å henge fingrene i,

nå skal jeg først få den store ære å være litt interiør hjelp hos min mor,..

Hvilket jeg elsker å drive med! 🙂

Dessuten vil jeg nå få nok ro til å sette sammen boken min, og få gjort alvor utav det hele. 

Jeg har jo lovet mine lesere en bok, så da skal dere også få det. Hehe..

Snakk om å ha tro på seg selv,… Det er jo overhodet ikke sikker jeg får gitt den ut.. Jeg har ikke engang prøvd, jeg har trukket meg litt for hver gang.. 

Men jeg har noe veldig viktig å fortelle dere, verden trenger å vite det jeg vet, det er også derfor jeg gjør dette, det er derfor jeg ønsker å dele, 

Jeg vil dele mitt liv med dere alle sammen. Og jeg håper av hele mitt hjerte at det vil komme noen til nytte!

 

Jeg har i skrivende stund altså akkurat kommet hjem etter å ha pakket ut litt saker og ting i min mors nye hjem..

Flytting er et fæla slit, litt sånn krisetilstander…

Oppbrudd og masse følelser, pluss at man blir sliten til beinet… 

Men når det er sagt.. Jeg har knipset masse bilder av hennes nye hjem, men siden jeg glemte å spørre om lov til å dele disse på bloggen, så venter jeg litt med det.. 

Men..

Utsikten skal dere få!

Den er bare helt magisk!!!

Veldig mørkt, siden vi som sagt tok en impuls tur sene kvelden.. Og tatt med mobilkamera blir det ikke akkurat super kvalitet.

Men fy Søren!! Tro meg, den er helt fantastisk!!

Tenk å våkne opp til dette hver dag, og sitte ute om kvelden å nyte dette. 

Helt herlig!! 🙂 

 

facebook HER Instagram HER

#nyttår  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg