Operert, Operert, Operert

 

foto:Tiziana M

 

Hallo Fredag! 🙂 

Yes, Nå skulle jeg egentlig vært på veg til Bergen..

Jeg opereres tidlig Mandag morgen, og ville derfor komme litt før så jeg fikk litt tid med favoritt mennesket mitt der,

meeen… grunnet veldig lite søvn i natt så orket jeg ikke å reise i dag allikevel, 

da blir det heller tidlig opp i morgen,

Til dere som har fulgt meg, og eller kjenner meg personlig, så vet dere at jeg nå skal opereres i foten..

denne har jeg egentlig tatt før, men ettersom den ble mislykket må jeg altså ta den om igjen.

Ting har grodd feil, må knekkes opp igjen, og masse æsj..

Men håpet er nå at jeg skal få mindre smerter i fremtiden, hadde det ikke vært for det hadde jeg seriøst trukket meg,

er det noen som er lei av sykehus så må det være meg….

Neida, det er mange som har det verre enn meg, og jeg er glad vi kan få hjelp når vi trenger det..

Så nå gleder jeg meg til dette er over,

og ikke minst å få treffe igjen fineste Elisabeth ! I love you 

Veldig korte innlegg fra meg siste tiden

men på grunn av tusen spørsmål om hva jeg skal nå osv så tenkte jeg det var greit med en liten oppdatering.

Så dette er altså det som skjer nå i nærmeste fremtid,

så får vi se når jeg må ta de siste operasjonene, 

og håpe på at det ikke blir så mange flere nå. 

Det holder nå.

Da ses vi muligens fra sykehuset neste gang, 

God Helg alle ! 🙂 

facebook HER  Instagram HER

 

#operertoperertoperert #operert #operasjon 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg