Noen spor.

 

Jeg begynner å merke at jeg har satt noen spor

det er igrunn ganske utrolig..

Jeg skrev ikke et eneste innlegg i hele Februar

allikevel ble jeg ikke glemt..

det vil si..

jeg skrev mange innlegg

de ble bare ikke publisert..

De kommer når jeg tør for å si det sånn.

Takk for at dere savner meg når jeg er stille

og for at dere fremdeles sender meg meldinger

uten dere hadde jeg sikkert gitt opp å skrive for lenge siden

uten lesere har det liksom ingen hensikt

jeg ønsker jo å nå inn til noen

så tusen takk 🙂

 

2 kommentarer
    1. Det er bra du fortsatt skriv- det er det viktigste! Og dele når du føler for det! Tenkte eg skulle ikkje mase og spør…. tenkte det kom noke når du sjølv var klar for det! Og at det sikkert er so mykkje anna i livet ditt no; kjæreste og greier og greier…. Så pass godt på deg sjølv-og ønsker deg ein fin kvardag -no slik etter påske!☺👍

    2. Anonym: hehe jo tusen takk for det <3 😉 ingenting blir oppfattet som mas da, veldig hyggelig at folk savner tekstene mine, må skrive litt bok innimellom og. Ha en fin fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg