Tilbake blikk

 

 

Da er det Søndag og jeg er hjemme igjen! 🙂

Jeg fikk lyst til å komme med noen ord tilbake til alle dere som er så flinke til å kontakte meg 🙂

Jeg har bodd veldig mange steder i løpet av livet

dette har ført til at jeg føler jeg kan dele opp livet i flere liv

det blir som å leve mange liv liksom

når du bor på samme stedet hele livet tror jeg livet blir en slags grøt

at alt går i samme tralten, og du opplever og erfarer på en måte ikke så mye heller

man utvider liksom  ikke horisonten så veldig med å se de samme folka hele tiden, og å gjøre de samme tingene hele livet

 

noe jeg har lagt spesielt godt merke til er hvor store forskjeller det er fra sted til sted

nå tenker jeg på ting som

mentalitet

intelligens

humor

sjalusi

kultur

osv osv

folk er forskjellige overalt selvfølgelig

men ikke SÅ forskjellige heller

man blir den man blir ut fra erfaringer og opplevelser

men det avhenger også i veldig stor grad av hvor man vokser opp

jeg har ofte tenkt at jeg har flyttet altfor mye

men nå i dag er jeg veldig glad for det

jeg har snakket meg litt vekk her nå allerede..

Det jeg ville si er at etter jeg startet å blogge

har jeg blitt kontaktet av mange som jeg kjente før i tiden

disse møtene og samtalene har vært gull verdt for meg

det er så fint å snakke om ting som skjedde før

hvordan jeg opplevde det,

og hvordan andre opplevde det

jeg husker ting andre hadde glemt

og andre husker ting jeg hadde glemt

det vil si

glemt det har vi jo ikke

når vi frisker opp hverandres minner

er dette utrolig spennende

og veldig viktig og ikke minst avgjørende for historien min

og for boken som jeg skriver på

Takket være dere vil jeg kunne skrive boken så sann som overhode mulig

 

så til alle dere som engang kjente meg

og som har vert med på å farge livet mitt

og den jeg er i dag. 

Tusen Takk 🙂

 

facebook  HER       Inatagram HER

 

#bok #minner #sannhet #livet

8 kommentarer

Siste innlegg