Frem og tilbake

 

 

Daaaah er jeg hjemme igjen

nok en gang..

Veldig mye frem og tilbake her for tiden for å si det sånn 

Trodde jeg var ferdig for en stund nå

Men allerede i morgen må jeg tilbake på 

Sykehuset igjen.

Med så mange skader i kroppen 

Følger det veldig mange operasjoner 

Men det er tross alt hele ti år siden jeg ble skadet nå

Så jeg skulle vært ferdig med alt for lenge siden 

Men nå er det ikke sånn dessverre 

 

Litt kan jeg nok skylde på det utrolig 

Trege systemet her i landet 

(nei, det er ikke bra nok)

 

Og noe er kommet senere

Altså senskader og belastningsskader  

Mye har allikevel forbedret seg i løpet av disse ti årene

Både i kroppen min

Og i legestanden 

 

Så i juni får jeg komme til en spesialist som skal se på bekkenskadene mine

Som forøvrig var 100% dødelige 😉 men jeg er jo her! heldigvis 🙂

Bloggen er fortiden under oppdatering her hos meg 

Noe som var litt på tide

 

Så mens dette pågår kan det være litt ustabilt her inne 

Så vet dere hvorfor 

Hvis dere skulle få problemer med å lese noe 

Da ses vi snart 

Og nyt sola som endelig er kommet!! :)) 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg