Gull av gråstein

bty

 

Det er Fredag og jeg er hjemme igjen!

Denne sommeren har vært utrolig varm og fin

 

eneste minuset er jo at det blir utrolig tørt,

så jeg er glad det har blitt vannet her!

 

jeg hadde noen slitte hagemøbler og potter som jeg fant ut trengte litt omsorg

i tillegg til skippertaket som ellers måtte taes i hagen.

pottene og møblene malte jeg med bengalack!

det tok sin lille tid da forarbeidet krever litt jobb

 

 

bty

 

bty

 

bty

 

bty

Jeg valgte å bruke dette da

Jeg elsker den fine blanke overflaten som Bengalack gir

og fordi det er mye lettere å holde rent enn en matt og ru overflate

 

bty

 

 

lille Mozart er nå blitt 1 år, er omsider kastrert, og får lov å være litt ute

han storkoser seg!

laget en fin seng til han ute og, så han kan ligge der å kose seg i solen

Det ble fint ikke sant?

 

bty

 

bty

bty

bty

bty

bty

bty

 

Da ønsker vi alle en strålende helg 😉

 

facebook HER    Instagram HER

Nå kan du og følge bloggen direkte HER

 

#hage #bengalack #maling #lakk #katter  #sommer #uterom

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg