DRESSING/SAUS (Lavkarbo)

bty

Noe av det jeg synes har vært vanskelig med Lavkarbo

er dette med sauser

jeg har prøvd litt forskjellig

men egentlig ikke funnet noen som virkelig har vært gode

ikke før jeg prøvde denne her

Denne sausen er bare helt fantastisk!

passer til det meste av kjøtt og fisk

og er helt klart blitt

min nye favoritt til kylling og biff!

oppskriften får du her

Kaldrørt saus

4 ss ekte majones

4 ss seterrømme

2 ts estragon

1/3 ts pepper

1/2 klype salt ( maldon) evnt 1/2 ts salt

2 ts hvitvinseddik

Dette røres helt enkelt sammen!

bty

Lettere blir det ikke

og denne er sykt god!

bty

Følg bloggen på Facebook HER og Instagram DER

Følg meg på bloglovin!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg