NÅ BRUKES TEKSTENE MINE I UNDERVISNING!!

 

 

Helt utrolig!

 

Men nå blir altså tekstene mine

 

Brukt i undervisning for barn og unge 

 

Dette hadde jeg virkelig ikke sett for meg da jeg begynte å skrive 

 

Jeg hadde selvfølgelig et stort ønske om å nå ut til noen 

 

Det er vel derfor alle skriver 

 

Men at dette kunne skje

 

Det hadde jeg aldri drømt om 

 

Jeg sitter å tenker på at når noen skarva bloggtekster

 

Kan gjøre en forskjell 

 

Hva kan ikke boken min gjøre da?

 

Jeg vet jo ikke 

 

Men det gir meg iallefall et større håp enn det jeg i utgangspunktet satt med..

 

Når du har levd hele livet med en selvtillit lik null

 

Og kanskje lavere

 

Så blir noe sånt helt magisk å oppleve 

 

Jeg som ikke trodde at jeg verken kunne skrive 

 

Eller klare å få noen til å forstå noe som helst 

 

Så feil kan man altså ta

 

Jeg har etterhvert fått veldig mange spørsmål ang boken og hvordan

jeg ligger an med den

 

Jeg kan ikke si så veldig mye enda

 

For grunnen til at dette har tatt lang tid er veldig sammensatt

 

Det er veldig mange hensyn å ta 

 

Jeg tenker på alle rundt meg som blir berørt av boken min

 

 

Og de er ikke få…

 

 

Det er en veldig utfordring å skrive og å unngå å utlevere andre

 

Såre andre

 

Eller tråkke på andre

 

Det ønsker jeg ikke 

 

Og det er heller ikke derfor jeg skriver 

 

 

Jeg vil også si til alle som ønsker å lese

 

og som har opplevd litt av det jeg forteller om

 

at jeg prøver å unngå triggere

 

jeg prøver å skrive denne boken slik at det skal være mulig for alle å lese den

 

det vil ikke være noen detaljerte beskrivelser av f.eks. overgrep

 

som bare er en liten del av det jeg forteller om

 

detaljer ser jeg på som unødvendige i denne sammenheng

 

de vekker ting i mennesker som mange ikke har godt av

 

og noen kan til og med bli “syke” av å lese det

 

 

boken skal være en hjelp

 

 

ikke en belastning

 

En annen ting er at skrivingen i seg selv har vært og  fremdeles  er veldig tøff

 

 

Jeg gjenopplever nemlig mye i denne prosessen 

 

 

Og mennesker som har opplevd tøffe tak i livet 

 

 

Vil nok skjønne hva jeg snakker om 

 

 

Dette er tøft nok om en har et slags støtteapparat rundt seg mens det pågår

 

 

Men når du gjøre dette helt alene uten noen å snakke med om alt sammen 

 

 

Så blir det veldig mye verre

 

 

Jeg har likevel valgt å gjøre det på denne måten 

 

 

Og til dere som etterhvert leser boken

 

 

Vil forstå hvorfor jeg har tatt dette valget 

 

 

Tekstene som brukes i undervisning nå

 

kan du lese her,

 

 

om du ønsker,

 

 

ved å klikke på tekstene:

 

 

 DE SKITNE DUKKENE,

 

 

TUNGE TANKER OG SVARTE FØLELSER

 

 

Om du ønsker å lese utdrag fra boken jeg skriver på

 

 

kan du lese første utdrag HER

 

 

og andre utdrag HER

 

 

 

Jeg er fremdeles helt i sjokk over at jeg faktisk har klart å få til noe her

 

 

så 1000 takk!

 

🙂

 

Du kan fortsette å følge bloggen på Facebook   HER,

 

Instagram  HER      eller følg den direkte HER

 

#bok #undervisning #overgrep #psykologi

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg