KONGELIGE PÅSKEEGG! <3

 

Disse eggene var morsomme og ikke minst veldig enkle å lage!

Jeg kjøpte disse på Paduro, disse er i hard papp, og kan dekoreres på mange måter, jeg valgte å male, lakke, og til slutt sette en krone på toppen!

selv synes jeg de ble veldig dekorative og fine, og kan brukes og fylles om igjen for hvert år! 🙂

 

Jeg malte mine i tre forskjellige farger

 

BLEK ROSA

 

 

STØV GRØNN

 

 

 

STERK ROSA

 

 

Jeg la de bare åpne på bordet og lot de tørke, denne vintage malingen er utrolig fin, og tørker veldig fort

 

 

 

Så lakket jeg dem med en blank klar lakk så de ble skinnende og fine, dessuten tåler de mer når de er lakkert

( dessverre litt uklart bilde 😉

 

 

Jeg kjøpte og en pose med kroner på Panduro, de limte jeg på toppen med limpistol. glemte å ta bilde av dem selv men de ser altså slik ut

 

 

Og slik ble resultatet! Veldig fine, og litt barnslige ( slik som meg) <3

 

 

 

Hvordan jeg laget vognen i bakgrunnen kommer senere! Fortsatt fin søndag til dere! 🙂

 

 

 

 

FØLG MEG GJERNE VIDERE PÅ FACEBOOK HER

INSTAGRAM HER

ELLER FØLG MEG DIREKTE HER

 

4 kommentarer

Siste innlegg