KETO SANDWICH PÅ 1-2-3

dav

 

Dette brødet / Loffen er så enkel å lage at jeg rett og slett av den grunn ikke har laget det før

 

Jeg har for vane å tenke at når ting er så enkelt så kan det umulig være godt

 

Men dette smakte faktisk godt

 

Er superenkelt

 

 Tar kun ca 2 min

 

og det beste av alt

 

det er både keto vennlig,  og lavkarbo 🙂

 

Tåler du ikke mandler kan du bytte ut melet med sesammel

 

Dette klarer du å hive sammen selv om du har liten tid om morgenen 🙂

 

Jeg husker ikke nå hvor jeg hørte om dette første gang,

men jeg så en video av det på Facebook for lenge siden

forøvrig var det salt i den oppskriften,

noe jeg prøvde med først,

men det anbefaler jeg virkelig ikke

 

Anyway..

 

slik laget jeg det

 

 

KETO BRØD / LOFF

 

 

1 Dl Mandelmel (ikke fettredusert)

1 ss Smør

1/2 ts Bakepulver

1 Egg

(godt med en liten klype Tagatesse om din diett tillater det)

 

 

 

SLIK GJØR DU

 

 

Ha smør i en kopp og smelt det i microen

( et tips er å bruke samme kopp som røren skal i)

Ha mandelmel, bakepulver og egg i en skål eller liten bolle

dav

 

Rør godt sammen

 

dav

 

Hell det smeltede smøret sammen med resten

 

dav

 

Rør godt sammen

 

dav

 

hell røren i en kopp, og sett i mico på full styrke  i ca 1 min

 

dav

 

Når det er ferdig ser det slik ut

 

dav

 

Sett koppen opp ned

 

dav

 

La brødet skli ut

 

dav

 

 

dav

 

Så kan du dele det opp,

dette er nok til 5 skiver

 

dav

 

 

dav

 

Godt å spise som det er

men aller best med noe godt pålegg

 

 Jeg hadde på kremost

 

dav

 

Skinke

 

dav

 

Agurk

 

dav

 

til slutt la jeg en skive på toppen igjen

 med majones og strødde på utekrydder.

NAM!

 

dav

 

Noe dere savner på lavkarbo eller ønsker at jeg skal lage, så er det bare å gi meg en lyd.

 

 

Jeg kan kontaktes på Facebook  HER  Instagram  HER  eller bare legg igjen en kommentar

 

#frokost #enkelmat #lavkarbo #keto #loff #brød

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg