syke mennesker og lussekatter

 

 

Julen nærmer seg med stormskritt!!

Alle som kjenner meg vet at jeg elsker Julen!!

Jeg er nok godt over gjennomsnittet glad i denne høytiden, og hvert år får jeg spørsmål om jeg ikke kan komme hjem til folk å pynte 😉

jeg vet ikke helt hvorfor, men det er utrolig hyggelig at folk synes jeg er flink til å pynte. Det blir man kanskje og når man er så pyntesyk som det jeg er.

Veldig mange venter på bilder fra julehuset mitt, og det kommer!! 🙂

I dag er det Lucia, og enhver anledning til å bake griper jeg med begge hendene, så da ble det selvfølgelig lussekatter i dag!! Nammmm.

Førjulstiden i år har ikke vært god så langt for min del dessverre,

jeg kommer tilbake til hvorfor litt senere, men det finnes altså en grunn for at jeg har vært litt stille her en stund, jeg blir nemlig veldig plaget av diverse personer som ikke liker at jeg snakker høyt om vanskelige ting. 

Det finnes endel syke mennesker der ute. Og selv om jeg sier og virkelig mener at det ikke skal knekke meg, så er det ikke like enkelt å takle alt som kommer. Jeg er bare et menneske. 

Til dere som følger nøye med på bloggen, dere har nok lagt merke til endel syke kommentarer på bloggen. Disse slettes etterhvert, men det er kanskje dumt at jeg gjør det?

Jeg har fått endel meldinger fra lesere ang dette, så takk for at dere følger med å bryr dere. 

Jeg skal prøve å skrive litt om hva som har skjedd etter at jeg valgte å stikke hodet frem, ting må bare få roe seg litt først, og det håper jeg virkelig at det gjør! 

 

Da kommer det straks flere innlegg fra meg, og i mellomtiden skal det pyntes videre, og spises lussekatter 🙂 

Vi ses <3 

 

#lussekatter  #nettroll #ondehensikter

 

 

 

facebook HER  Instagram HER

 

 

6 kommentarer
    1. Go kveld 😊
      De lussekattene så utrolig gode ut! 😋😋 så rett å slett perfekte ut😊👍
      Ellers så vil jeg si at jeg syns kanskje det er greit å vise hva som blir skrevet av slike kommentarer jeg da, da viser de sitt sanne jeg disse menneskene å du «slipper» å se slikt alene, det er jo du som mottar de, men ved å dele så kanskje det vil avta litt..? Jeg vet ikke, bare vil tro å håper for din skyld. Jeg forstår ikke hva det går i eller hvorfor i all verden folk sender deg stygge meldinger, fatter det ikke! Stå på videre fine du å pusene dine😙😻😻

    2. Lene: tusen takk 🙂 ja, skal bare la de stå heretter. Men hvis det ikke gir seg får jeg politiet til å spore hvor de kommer fra, det som virkelig er vanskelig kommer på private meldinger på face. Det er dessverre sykdom bak sånt, det må det være. Ellers er det ren og skjær ondskap, godt er det ikke uansett. Oppskrift på baksten kommer senere. Sykt gode 🙂 må bakes mer siden disse gikk ned på høykant. 🙂

    3. Hmmm.. Alt d du gjør her er perfekt Monicha! Men jeg savner fortsatt en oppskrift med store mengder kjøtt, poteter, tyttebær, sauser og alt det som er HELLIG 😉
      Kanskje du kan vise din ultimate Jule eller Nyttårs middag (med kjøtt :D)?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg