Jeg visste ikke at det skulle gjøre så vondt

Tenk at barnet mitt er blitt voksen!!! 

Jeg vet ikke hvordan andre opplever det når barna blir voksne, så voksne at de flytter hjemmefra …

jeg har jo hørt at det er rart når de flytter,

at det blir stille i huset, 

men smerten som kom ,den var jeg ikke forberedt på..

Riktignok er ikke 18 år så veldig voksent, men nå har han allikevel flyttet hjemmefra, 

ikke langt bort heldigvis, men allikevel.

Det er mulig det oppleves litt annerledes for meg enn det gjør for andre, jeg har nemlig vert alene med denne gutten siden han lå i magen.

Jeg er også alenemor vil du kanskje si,

jeg er sikkert ikke enig. 

Hvis du har en barnefar og deler på omsorgen så er du faktisk ikke alene, jeg snakker om å være alene hele tiden. Uten en pappa i livet.

Fordi barnefar er død.

Borte for alltid.

Det verste med dette er ikke at du ikke har en å dele bekymringene med, det verste er å ikke kunne dele gledene. 

For ikke å snakke om sorgen 

Sorgen over at han aldri fikk oppleve sin far, og omvendt.

Man blir ekstremt knyttet når man er alene om alt hele tiden, og siden jeg ikke har klart å finne en jeg syntes det var verdt å dele voksenlivet med, så blir jeg igjen alene. 

Dvs, jeg fant han i fjor. 

Men han døde han og. 

Noen ganger kan jeg lure på hva som er vitsen med alt.. 

Men det viktigste er at de har det bra uansett hvor de er , det er jo det vi ønsker oss, at barna skal ha det godt, og være lykkelige! Jeg er veldig takknemlig for det <3 

Så har jeg i vertfall fått til noe

gjort noe rett.

Men det er rart når de flytter, og hvor gammel man plutselig føler seg.

alle disse årene, hvor ble de av?

livet.

Hvor ble livet av?

Jeg har snakket en del med venner om akkurat dette, og om hvordan det er når barna flytter, vi er enige i at det er vondt, 

Men at det skulle gjøre så vondt 

Det var jeg ikke forberedt på. 

 

facebook HER  Instagram HER

 

 

#voksnebarn #18år #hybel

1 kommentar
    1. Vitsen med alt er sønnen din, selv om han er flyttet ut! Men det vet du jo allerede! Du kommer til å tenke på han som 10 år selv når han er 45! Bare spør min mor 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg