gjennom kaos

 

Noen ganger tar livet noen rare vendinger 

Men det er vel litt sånn 

Livet er det som skjer mens du planlegger noe helt annet 

Jeg har tenkt denne tanken opptil flere ganger 

Egentlig helt siden jeg flyttet tilbake hit hvor jeg bor nå i dag

tilbake hvor alt startet

tilbake til der hvor jeg vokste opp 

Da jeg flyttet tilbake hit bodde jeg i Bærum

et sted med herlige mennesker

friheten rundt meg

og hvor byen bare var en togtur unna 

å komme tilbake til bygda den gangen 

var litt av en overgang 

jeg hadde aldri gjort det hadde jeg bare stolt på mine egne følelser

ikke tenkt at omstendighetene “tvang” meg til å gjøre det

Det skulle være midlertidig 

Men som sagt

Livet er det som skjer når du planlegger andre ting 

Og midlertidig ble til 20 år

det er 20 år jeg aldri får tilbake

 

Jeg har angret hele tiden 

noe man alltid gjør

når man ikke lytter til seg selv

ikke følger det man vet i sitt hjerte er det rette for seg selv

 

I dag ser tingene heldigvis annerledes ut

og nå har jeg dessuten fått en enda dypere grunn til å endre på det

 

dette er ikke noe som vil skje over natten 

og det krever mye planlegging og ikke minst en hel del praktiske ting som må ordnes

Jeg har så smått allerede begynt  å “tømme huset” for ting jeg ikke trenger mer

og Jo mindre det er å dra på jo bedre er det 

Egentlig er det helt utrolig hvor mye man klarer å samle på

men det er ikke før man begynner å rydde i ting at man faktisk ser det..

eller når en flytter

noe jeg har vært med på ganske mange ganger før

alt kan fort føles som et kaos

men kaos er godt å komme ut av

sånn etterpå

når du er ferdig

 

Endel blir rett og slett kastet

Andre ting selger jeg og jeg vil derfor komme til å legge ut noe av dette  på bloggen

Så hvis du ser noe du liker når den tid kommer er det bare å sende meg en melding

jeg legger ut link til hvor jeg kan kontaktes

Jeg sender gjerne 🙂 

 

egentlig har jeg mer enn nok med boken min og all jobben dette fører med seg

å skrive bok handler ikke bare om å skrive,

det er så mye mye mer enn det

 

 og egentlig kan det sammenlignes litt

når du skriver rydder du opp i kaoset inne i deg

iallfall for min del

som ikke dikter

men som skriver om meg selv

boken har gitt meg mye allerede

og jeg håper den vil hjelpe andre mennesker og

jeg er glad jeg aldri sluttet å skrive

uten skrivingen hadde jeg nok ikke vært den jeg er i dag

og heller ikke lært

at det viktigste du kan gjøre for å oppnå ekte lykke

det er å gjøre

det du vet sånn innerst inne

er det rette for deg selv

 

                          <3

 

facebook HER   Instagram HER

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg