KEBABSAUS (LAVKARBO)

bmd

Går du på Lavkarbo og savner Kebab

det gjør jeg nemlig!

derfor fant jeg ut at jeg måtte prøve å lage dette lavkarbovennlig

det beste med kebab er jo sausen spør du meg

De du får ute og i butikk inneholder ofte mye sukker

og er ellers lite lavkarbovennlige

derfor laget jeg rett og slett en fantastisk god kebabsaus på lavkarbovis

denne ble så god at jeg fikk lyst til å dele den med dere.

HER FÅR DU OPPSKRIFTEN:

1. Beger seterrømme

5. ss Ekte majones

2-3 ss hvitløkspulver

1 ts cayenepepper

2 ts Santa Maria Sambal-oelek-chilli paste

2 ts Oregano

3 ts paprikapulver

1 ss Kikkoman soyasaus

bty

SLIK GJØR DU:

Bland sammen rømme og majones i en kjele på svak varme

bty

den skal ikke koke, bare varmes opp

bty

ha i krydderet og soyasausen

bty

bland godt

bty

bty

 

Denne er så enkel å lage at alle kan klare det

super lett

og ekstremt god!

 

Jeg har enda ikke klart å lage noen gode pita på lavkarbovis

så enn så lenge blir det kabab tallerken her i huset

ønsker du pommesfrites (chips) ved siden av

finner du en lavkarbovennlig vri til dette HER

Da håper jeg dette var til hjelp for noen

GOD MIDDAG! 🙂

Følg bloggen på Facebook HER

eller Instagram HER

#Lavkarbo #middag #saus #diett #slanking #kosthold #kebabsaus

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg