NÅR KILOENE RASER

mde

Dere som har fulgt meg på Lavkarbo vet at det ikke er lange stunden siden jeg startet opp igjen med dette kostholdet

 

etter en lang pause kom kiloene sakte men sikkert på igjen

og ikke minst smertene i kroppen!

 og ettersom jeg ikke er stor på noen måte ønsket jeg ikke å gå ned så veldig mange kilo

bare noen få kilo ned,

og ikke minst holde smertene mer i sjakk

 

Jeg har det helt klart myyye bedre med dette kostholdet enn om jeg skulle levd med vanlig kost

problemet nå er igrunn at jeg gikk litt for fort ned i vekt

noe jeg ikke liker

verken rask vektnedgang eller å være for tynn på feil steder

derfor måtte jeg finne på en litt magrere middag her i dag

litt omvendt av hva vi er vant med fra før ikke sant

spise mer magert for å bremse vektnedgang

og jo mer fett jo mer går du ned..

litt morsomt og da

 i dag ble det iallfall en litt magrere middag her i huset

 jeg gikk for kylling med kaldrørt saus og grønnsaker.

raskt å hive sammen

og veldig godt!

kyllingen krydret jeg og brunet godt på begge sider

 

du kan krydre med det du liker best

jeg brukte bare salt og pepper

dav

til grønnsaker brukte jeg rett og slett denne blandingen

sjeldent jeg bruker ting fra pose lenger

dav

Denne har litt gulrøtter i seg

men inneholder så lite karbo at den er helt innafor

dav

Denne hadde jeg rett i en langpanne og 

la kyllingen over

sammen med litt blank stekt løk

mde

jeg stekte dette midt i ovnen på 200 grader i 30 min

superlett, veldig godt, og litt mer magert enn vanlig her 😉

oppskrift på kaldrørt saus har jeg lagt ut før

og du finner den HER

mde

 

Jeg bruker som regel bare cocosa å steke med

Soma Hälsoprodukter//Soma Hälsoprodukter

Da ønsker jeg alle en fin fin kveld! 🙂

Du kan fortsette å følge bloggen på Facebook HER , Instagram HER eller direkte HER

#lavkarbo #kylling #lavkarbosaus #lavkarbomiddag #lavkarbogrønnsaker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg