JULESTEMNING OG OPERASJONSNERVER

 

 

Ja, jeg vet det er tidlig

 

men jeg har tenkt på Jul i hele dag

 

 

hvert år når høsten kommer snikende

 

og du kjenner lukten av høst/vinter ute så kommer jeg i julestemning

med en gang!

 

for ikke å snakke om når den første snøen kommer…

 

 

La oss bare håpe akkurat det er en liten stund til enda

 

men dette slår aldri feil

 

jeg begynner å drømme om Jul ekstremt tidlig hvert eneste år

 

så til tross for storopprydding i huset som pågår her hos meg nå

 

hvor alt føles som et eneste kaos

 

og jeg er sliten til beinet

 

så drømmer jeg om jul

 

dere som har fulgt meg en stund vet at julen i fjor ble rimelig

avstumpet og “ødelagt”

 

så jeg har gått å gledet meg til en fin jul i år

 

og tenkt at dette året må bli bra

 

Men så begynte jeg å tenke på den store operasjonen jeg skal igjennom i November

 

og at jeg faktisk blir dårlig i lang tid etterpå

 

og plutselig ble de koselige tankene bare et eneste stress

 

kanskje jeg ikke klarer å pynte huset

 

handle gaver

 

forberede

 

og bruke favorittiden min i året til det jeg elsker mest..

 

så kom tanker rundt selve operasjonen

 

hva med hjertet mitt?

 

tåler jeg flere narkoser nå?

 

tenk om jeg ikke våkner..

 

tenk om

 

tenk om

 

jeg skal innrømme at alle operasjonene etterhvert har gjort meg litt immun

 

jeg har ikke brukt å grue meg

 

bare vært glad for å få hjelp

 

og sett frem til et liv med mindre smerter

 

men etter disse hjerte greiene er det blitt noe annet

 

og denne gangen er det en stor operasjon

 

så jo..

 

jeg har litt angst for hele greia

 

spesielt nå som det begynner å nærme seg 

 

og tiden går jo så fort

 

men det må bare gå bra

 

Også denne gangen 

 

så får jeg heller prøve å glede meg over tanken på at jeg i år

 

vil ha en god grunn til å tenke på julen ekstra tidlig

 

 

 

 

 

Du kan fortsette å følge bloggen på Facebook HER  Instagram HER  eller følg den direkte  HER

 

#jul #julepynt #operasjon #angst

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg