DEILIG SALAT (lavkarbo)

 

Dere som har fulgt meg, vet at livet er vanskelig akkurat nå, og når livet går imot blir mat litt underordnet, men mat må man ha, og særlig nå blir det ekstra viktig å få i seg mat.

Jeg har sklidd ut av hele greia en stund nå fordi jeg rett og slett gikk ned altfor mye, men nå som vekta er oppe igjen, og smertene i kroppen blir mye verre uten denne dietten er det bare å begynne igjen.

Jeg har mange lavkarbo følgere, og jeg vet det er mange som venter på oppskrifter og flere tips fra meg.

Jeg trenger og å snu fokuset litt fra alt det triste, så jeg vil skrive om litt “overfladiske”ting en stund nå

Men uansett…

I dag laget jeg meg en nydelig salat til lunsj

Denne er superlett og lage, har masse smak, og er rett og slett bare helt nydelig

Her får du oppskriften

 

Hakk opp salat 

 

Litt agurk

 

Litt fetaost, og oljen fra fetaosten

Litt fenalår

 

Litt rødløk

Litt cantaloupe melon

Salte peanøtter

Disse er innafor, og du kan kjøpe de på Europris

Bland sammen og nyyyyt! 

#salat #mat #blogg #lavkarbo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg