HUNDRE TUSEN MlLIONER TAKK! ♥️

NÅ DERE

kan jeg

ENDELIG!!

gå videre i livet

 

Så Husk det 

Alle sammen

Det er ALDRI for sent!

 

 

 

 

 

 

 

3 uker på

 

 

sykehus

 

Ja

 

Man blir lei

 

Men jeg føler meg likevel så heldig

 

Eller

 

Velsignet!

 

Det var en mening med alt dette som skjedde nå

 

uansett hvor grusomt det var!

 

 

Jeg er også veldig rørt

 

Og DET!

 

 

er takket være DERE!!

 

Alle dere mine fine følgere, og lesere

 

Noen ganger blir jeg litt tom for ord

 

 

Meg

 

Tom for ord..

 

Ja, det kan faktisk skje! 😌

 

Dere fortjener virkelig et

 

RUNGENDE

TUSEN TAKK

 

Eller forresten

 

Norske ord..

 

De er faktisk ganske teite

 

de er ikke uttrykkende nok

 

Det er liksom aldri nok KRAFT i dem

 

Enig?

Så da sier jeg det heller på Engelsk!

 

 

( Neeeei )

 

Jeg er faktisk ikke for gammel til det! 😅😘😘

 

 

 

( Å si ting på Engelsk! )

 

Jeg er nemlig bare 20!!

 

 

Og det har jeg tenkt å fortsette med resten av livet! 😆

 

 

 SO FROM THE BOTTOM OF MY HEART!!

 

 

YOU GUYS

 

 

YOU

 

 

ARE KEEPING ME ALIVE

 

 

♥️♥️♥️

 

 Sånn helt SERIØST

 

 

Hadde det ikke vært for DERE!!

 

 

 

Og hvis jeg ikke hadde hatt denne bloggen min nå

 

 

 

Så vet jeg faktisk ikke helt

 

 

hva jeg skulle ha gjort!

 

 

Jeg startet å skrive veldig tidlig

 

 

 

Noe mange av dere

 

som har fulgt bloggen min helt fra starten

 

faktisk vet

 

 

 

 Jeg var bare 12 år den gangen

 

 

 riktignok var det dagbøker

 

Men takk Gud for at jeg gjorde det

 

 

For tankene mine de måtte ut

 

 

På den ene eller den andre måten

 

 

Og ettersom jeg ikke kunne snakke

 

 

Fordi det var så farlig

 

 

For det hadde blitt prentet inn i meg

 

 

At hvis jeg sa noe, da skulle jeg bli drept

 

 

Så da skrev jeg

 

 

Alene

 

 

I hemmelighet

 

 

Dette ble

 

 

og har bestandig vært

 

 

min ENESTE form for terapi

 

 

Og det er trist

 

 

For sånn skal det ikke være

 

 

Fordi det finnes jo mennesker

 

 

Som er betalt for å hjelpe

 

men når disse menneskene

 

ikke klarte

 

å nå inn til meg

 

 

Så ble jeg nødt til

 

 Å hjelpe meg selv

 

 

 

 

 

Men jeg anbefaler det så absolutt IKKE for noen

 

For det er ikke det samme

 

 

og det er heller ikke bra

 

 

Å sitte alene

 

 

Med alt det vonde

 

 

Å bare skrive for seg selv

 

 

Og å gå rundt i livet

 

 

helt fra du bare er

 

Et barn

 

 

 Å bære på en tung ryggsekk

 

 

Eller en søppelsekk

 

 

For det var jo akkurat det det var

 

 

 

Alene

 

 

 

 

 

Det er faktisk veldig ensomt

 

 

Og det er farlig

 

 

Og bare trist

 

 

 

Også er det så veldig veldig skummelt

 

 

 

Men så da jeg ble  voksen

 

 Eller 20 da, nekter å bli noe mer enn det

(Jeg er selvfølgelig mye eldre enn det, men dere skjønner hva jeg mener.🤣)

Da tok jeg et valg

 

 

Jeg valgte å være åpen

 

 

Og det er det beste jeg noen gang har gjort

 

 

For meg selv

 

 

Men også for veldig mange andre

 

Det har jeg skjønt

 

 

Og det har jeg virkelig fått erfare

 

Jeg visste jo så inderlig vel

 

 

At jeg ikke var alene

 

 

Men at så mange mennesker

 

 

 

Der ute

 

 

Skulle få så stor bruk for meg

 

 

 

Det hadde jeg virkelig aldri trodd

 

 

 

Og jeg skjønte heller ikke

 

 

rekkevidden av dette

Jeg har ofte følt meg rådvill

 

 

Og jeg har kjent på et veldig ansvar

 

Jeg har fått spørsmål

 

Og rop om hjelp fra fortvilte foreldre

 

 

 Men også fra desperate unge mennesker

 

 

 

Rop om hjelp fra mennesker

 

 

I NØD!

Men jeg er absolutt ingen ekspert

 

 

Ikke på noe som helst

Så jeg kan bare svare

 

 

så godt jeg kan

 

 

Og utifra meg selv

 

 

 

Fra mine egne erfaringer

 

Jeg kan komme med svar

 

 

som jeg selv hadde trengt

 

 

så veldig den gangen

 

 

Og som jeg selv også fremdeles kan trenge

I dag

 

 

Jeg kan råde

 

Og fortelle hva som kan være lurt

 

 

Og hva som absolutt ikke er det

 

 

 

 

Det kommer helt an på situasjonen

 

 

Disse ulike menneskene står i

 

 

Og hvordan de forskjellige menneskene er

 

 

Hva de forstår

 

 

og ikke forstår

 

men også ta hensyn til hvor slitne de er

 

Hva de orker

 

 

og ikke orker

 

 

og hvordan familiene deres fungerer

 

 

For vi er så ulike alle sammen

 

 

Og det er viktig

 

 

å ta hensyn til det

 

 

 

 

Jeg har sittet våken flere netter

 

 

Og jeg har ringt 113

 

 

 

Så mange ganger

 

 

at jeg har mistet tellingen for lenge lenge siden

 

 

Og flere ganger så har jeg tenkt

 

 

Hva driver du med?

 

 

 

Du er IKKE kapabel til dette

Og du har ikke flere krefter igjen

 

 

Du må sove

 

 

Og du må ta vare  på deg selv

 

 

Men vi er søsken alle sammen

 

Og et menneskeliv det MÅ vi ta vare på!

 

Så jeg angrer ikke på noe

 

 

Ikke på noe

 

 

Av det som jeg har gjort

 

 

For jeg har “reddet”

 

 

Så veldig

 

mange

 

 

I fra døden

 

 

Og gitt de mot til å faktisk søke hjelp

 

 

 

 

 

Det som er trist

 

 

 

Oppi alt sammen

 

 

 

Er at folk stoler

 

mer på meg

 

Det har vert lettere

 

for mennesker

 

Å ta kontakt med meg

 

 

Meg?

 

Enn å kontakte

 

de som er satt til

 

Og betalt for å gjøre en jobb

 

De som skal hjelpe mennesker

 

I NØD!

For det finnes jenter

 

 

Og det finnes gutter

 

 

Helt ned i 13 års alderen

 

 

Som faktisk har det

 

 

SÅ VONDT

 

 

Og så vanskelig

 

 

I livene sine

 

 

At de ikke orke

Tanken på å leve noe mer

 

 

Og dette

 

 det er veldig veldig alvorlig

 

 

 

Og det knuser meg i hjertet

 

 

 

Å kjenne på alt sammen

 

 

 

 

Vi vet det jo alle sammen

 

 

Så inderlig vel

 

 

 

 

Men jeg får det så helt

 

 

innpå livet

 

 

 

Og da blir det

 

 

 

Faktisk

 

en helt annen sak

 

 

 

Men selv om det er vondt

 

 

Og selv om det er vanskelig

 

 

Og selv om jeg noen ganger

 

har måttet sette grenser

 

for hvor mye jeg kan stå i

 

 

 

Så sier jeg takk

 

 

 for at dere stoler på meg!

 

 

 Jeg sier takk for

 

 

at jeg har fått bidratt til å hjelpe

 

 

 

 

Tusen takk for tilliten!!

 

 

 

 

 

 

 

OGSÅ DERE DA!!

 

 

Denne gangen så var det JEG som trengte noen

 

Da jeg var syk

 

og livredd

 

for å bli lam

 

Men dere var der

 

Dere var der for meg!

 

 

SÅ TAKK

 

 

ALLE SAMMEN

 

 

BARE VIRKELIG

 

 

TUSEN TAKK

 

 

 

Redder livet mitt

 

 

og gir meg styrke

 

 

det er det dere gjør

 

 

Og det beste av alt sammen

 

 

 for selv om jeg ikke

 

 

er helt frisk igjen

 

 

Så er jeg nå

 

 

ENDELIG HJEMME!

♥️

Nå er det veldig mange som ønsker å vite hva som skjedde meg nå,  og hvorfor jeg havnet på sykehus igjen.

Nå kan jeg fortelle.

Fordi jeg har fått det litt på ” avstand”

 

 

Historien kommer snart.

 

 

 

Men den er ikke for ” sarte ” sjeler…

 

4 kommentarer
    1. Tenker ofte på deg eg også!
      Og blir “speakless” meir enn ein gong… når eg les orda dine. Måtte alle gode makter halde hendene sine over deg!❤🌻❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg