MAMMA HAR KREFT

 

Når du tror at livet ikke kan bli tristere

Så blir det allikevel det

Når du tror du har fått nok

Så har du ikke det 

Når du tror du er ferdig med å tåle

Så er du ikke det

Nå høres jeg veldig bitter ut

Og det er jeg nå

Akkurat nå er jeg veldig veldig bitter

Det hjelper ingen

Men jeg er det allikevel

 For Midt oppi sorgen over min beste venninne som plutselig døde

Uten forvarsel

Rått og brutalt

Som bare ble revet bort

Midt i sorgen

Så kommer sjokkbeskjeden

Mamma har kreft

Alle som kjenner meg vet hvor knyttet jeg er til min mor

Når du har levd livet slik jeg har gjort det

Så blir du veldig knyttet

Det ville alle blitt

Alle som kjenner meg vet at jeg ikke kan miste min mamma

Ikke nå

Ikke på denne måten

Jeg har vært igjennom altfor mye allerede

Og jeg har vært mye redd

Men aldri har jeg vært så redd som det jeg er nå

Livredd

Og tanken på alt hun ma igjennom knuser meg

Jeg orker ikke si så mye mer om dette akkurat nå

Men jeg har en bønn til mine lesere

Jeg roper ut til alle mine lesere som tror på Gud

Vær med meg å be om at hun skal bli helt frisk

Be for min mor

Tusen takk

8 kommentarer

Siste innlegg