Opereres på nytt i morgen!

 

 

God søndag kveld!

 

I morgen opereres jeg altså på nytt igjen,.. 

Så nå blir det på an igjen med seks nye uker hvor jeg må ta livet helt med ro.

Ikke særlig motiverende eller gøy på noen som helst måte, men sånn er livet, og det er ingenting jeg kan gjøre med det.

Nå får jeg bare håpe at det blir vellykket denne gangen, og at jeg slipper flere komplikasjoner.

Mange har lurt på hva som egentlig skjedde, og hvorfor det ikke gikk som det skulle. 

Dette vet jeg egentlig ikke selv heller, ettersom jeg ikke har gjort noe som jeg ikke hadde lov til etterpå,

 Kirurgen mener det rett og slett bare kan forklares med at kroppen min ikke er som andres grunnet alle skadene,

og at det derfor kan skje ting med meg som gjerne ikke skjer med andre. 

Ikke særlig betryggende, men det er allikevel altså sannsynligvis grunnen. 

Bare en bitteliten oppdatering fra meg sånn før jeg må forberede morgendagen.

 

 

Ønsk meg lykke til! 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg