PROMILLE OM MORGENEN

 

God Morgen! 

 

Eller god ettermiddag blir det 

Dere har naturligvis vært oppe lenge

 

det har jeg og

veeeldig lenge

altfor lenge

 

jeg har faktisk ikke sovet i det hele tatt

 

(Overskriften ble litt feil  

ser det nå)

 

Er ikke morning 

 

men er så trøtt så orker ikke å endre på den

 

Men jeg lurer faktisk på om man får litt promille av å ikke sove

noen som vet?

 I skrivende stund føler jeg meg nemlig faktisk ikke edru

 

må nesten bare prøve å holde meg våken til kvelden

 

hvis ikke snur jeg døgnet

og det har jeg ikke tid til

 

Eller, jeg har jo tid til det 

 

jeg bare orker ikke

 

blir jo helt utafor all sunn fornuft av sånt

 

Forresten er jeg litt redd for å miste søvnen

 

dere som har fulgt meg litt

Vet jo det

 

Men hvis du ikke har fulgt meg før

 

eller kanskje det er første gang du stikker innom her? 

 

I så fall

 

velkommen! 🙂 

 

Alltid fint med nye lesere

Og er det noe jeg trenger, så er det jo lesere

 

hallo..

Jeg skal gi ut bok lissom prøve i alle fall

 

Ja men uansett da,

for nå snakker jeg meg vekk her

( skylder på promillen)

 

så hvis du ikke vet det fra før

det jeg snakket om litt lenger der oppe så kan du lese om hva som kan skje hvis du ikke sover

 

eller rettere sagt hva som skjedde med meg

 

Ja du kan lese det HER

Eller det var ikke bare mangel på søvn som var årsaken til det der selvfølgelig

men det regner jeg bare med at dere skjønner sånn automatisk

 

For jeg har faktisk bare oppegående og kloke lesere

 

Ja, jeg har det

 

heldige meg!

 

Så tusen takk for det

 

har forreste merket meg at selv om jeg kanskje ikke har så maaaange lesere enda,

så har jeg lesere som er trofaste

og  ikke minst engasjerte!

 

og det er det alle viktigste for meg!

 

heller 10 trofaste og engasjerte enn 1000 som ikke bryr seg

eller aldri kommer tilbake

 

men nå snakket jeg meg vekk igjen..

 

litt sombie,

og litt ødelagt av smerter

er jo litt nyoperert her

 

men takk for at dere er her, for at dere stadig kommer tilbake, og for at dere deler videre det dere mener er verdt å dele av mine tekster!

💕

 

det betyr absolutt alt! 

 

men nå husker jeg egentlig ikke hva jeg hadde tenkt å skrive om

 

eller hva jeg egentlig snakket meg vekk i fra

 

for jeg kom liksom aldri til noe poeng her..

 

(Kommer helt sikkert på det når jeg har postet dette)

 

men da får jeg heller komme med det senere..

 

Mulig det var det med å miste søvnen osv, det kan du jo lese om HER

 

Og forresten hvis du ikke allerede gjør det

så kan du følge meg på

 

Instagram her! 🙂 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg