STØRRE ROM PÅ 1-2-3

 

 

Nå har det vært så mye trist her på bloggen,

fordi livet har vært trist

så nå tenkte jeg å skrive om noe mer lystbetont,

og kanskje komme med litt inspirasjon og glede for andre

Jeg er nok godt over gjennomsnittet interessert i interiør,

og har lenge lurt på hva jeg skulle gjøre med soverommet mitt

 nå er det endelig snart ferdig!

Flyttingen lar vente på seg, så da kan jeg like godt kose meg så lenge jeg bor her! 🙂

Her kommer det altså,

mine tips til større rom på 1-2-3

 

(Dette er tips og triks du kan bruke i alle rom du synes er små!)

 

 

 

 JUKS MED GARDINER

 

 

Bruk en litt for lang gardinstang,

heng gardiner på veggen ved siden av vinduet

  ha gjerne noen gjennomsiktige gardiner i midten,

eller bruk to lengder på hver side

Dette gir inntrykk av et bredere vindu 

 

OPP I HØYDEN

 

Heng gardinene helt opp til taklisten,

dette får både vinduet, og takhøyden til å virke høyere,

og det fester blikket oppover.

( Bare pass på at gardinene når ned til gulvet)

ellers vil det  miste inntrykket.

For lange gardiner bretter du bare inn mot veggen og vil bare gi et enda mer glamorøs uttrykk

 

 

BRUK SPEIL

 

 

Speil gjør alltid noe med romfølelsen og gir liv til rommet.

Jeg brukte lange smale speil på hver side av sengen,

og hengte også disse helt opp til listene

 

 

STORE GJENSTANDER

 

 

 

Store pyntegjenstander eller lamper slik jeg har brukt her, gjør underverker for et rom..

 

 

 

 

Veggen bak sengen ser malt og kjedelig ut på bildene,

men her er det  faktisk en helt nydelig tapet i dus grønn og ruter som glitrer i gull

Jeg har derfor tatt utgangspunkt i denne og brukt grønn toner og gull i resten av rommet

 

 

 

 

 

 

Pus har selvfølgelig også fått sin egen “trone” på rommet..

er man prins, så er man prins! 😉

 

 

 

 

 

 

Bildet jeg har ventet på så lenge kom endelig i går og pryder nå veggen bak sengen hans!

helt magisk er det!

 

 

Det som gjenstår nå er å få malt skapet i samme farge som veggen,

jeg bare husker ikke hva den heter ettersom det er noen år siden jeg pusset opp dette rommet!

Taklampen skal også fjernes!

 

 

 

Når dette blir malt vil det skli bedre sammen med rommet, og ikke stå som en stor kloss å “stjele” plassen!

Selv er jeg veldig fornøyd med resultatet så langt!

Hva synes dere?

 

 

Du kan fortsette å følge bloggen på Facebook HER  Instagram HER Eller følg meg direkte HER

 

#interiør #soverom #inspo #inspirasjon

6 kommentarer
    1. Har akkurat vært ute å kjøpt lang trippel gardinskinne, fløyelsgardiner og stores til gjesterommet. Nettopp for å gi en illusjon av større vindu. Speil på hver side av sengen har jeg ikke tenkt på, men det var veldig smart.
      Du har fått det kjempefint.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg