Bling bling Juletre

 

Disse trærne har jeg fått mye skryt for,

veldig dekorative og enkle å lage!

Lyst på ditt eget bling tre?

 

Dette trenger du:
– Limpistol eller annen sterk  lim
– Litt harde ark/papp/plakat
– Saks
– Bling

Jeg kjøpte billig bling på Nille, men europris har også dette til en rimelig pris, der selger de både billig limpistol og billige blingruller, i både gull og sølv har jeg sett.

Jeg kjøpte plakater på Panduro som var harde og stødige nok for min del.

Du kan og kjøpe ferdige kjegler av isopor om du foretrekker det.

 

Plakaten klippet jeg til, og rullet den sammen til en kjegle

så klippet jeg en bling remse på 12, slik at det blir 6 på hver side

dette syntes jeg ble passelig

Så brettet jeg den sammen og limte på slik som dette

 

så fortsatte jeg å lime på bling hele vegen rundt

Når jeg kom helt rund festet jeg en ny runde helt rundt

og begynte da å lime på bling over to under

slik som dette

så er det bare å gjenta til du er helt oppe

Du kan feste på perler og en toppstjerne/evnt annen pynt om du måtte ønske det

Lykke til! 🙂

 

facebook HER  instagram HER

#juletre  #bling  #julepynt  #førjul  #advent 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg