Plagede sinn

 

 

Nå er det seks år siden han begynte å plage meg,

seks år med en syk person i hælene,

det er overhode ikke gøy.

For sånn er det,

jeg har hatt en stalker etter meg i seks år.

Det føles mye lenger,

som en hel evighet.

Nå har han selvfølgelig begynt å stalke bloggen min og,

det måtte jeg jo regne med.

Jeg har valgt det helt selv.

Jeg har valgt selv å ha en offentlig blogg.

En blogg alle kan lese,

hele Norges befolkning,

forresten hele verden kan lese den..

Jeg merket det litt sånn snikende. 

Jeg kjenner ordene hans,

måten hans syke hode tenker på,

og hva han ønsker å oppnå.

Han har vert mye inne på bloggen min,

han har også kommet med kommentarer,

selvfølgelig som anonym,

slik alle nettroll og skadedyr gjør det.

Men uansett,

vet dere hva,

jeg orker ikke denne personen noe mer,

jeg ønsker han langt ut av livet mitt.

Politiet kan ikke hjelpe meg.

-Vi har lite greie på sånt,

dette er psykiatri,

du må kontakte psykisk helsevern på hans hjemsted.

Det gjorde jeg.

De gjorde ingenting..

I svarte stunder har jeg ønsket å utlevere han, 

gå ut med fullt navn på dette syke mennesket,

med bilde og alt..

Det er helt menneskelig,

de fleste ville tenke sånn 

Men jeg gjør det jo ikke,

Hittil har jeg slettet kommentarene hans etterhvert som de har kommet inn,

for å beskytte han mot seg selv,

Det gjør jeg ikke lenger, 

han får bare drite seg ut offentlig.

Jeg er lei av å beskytte et menneske som ikke har gjort noe annet enn å plage meg

ikke bare meg forresten,

men mine venner,

og bekjente,

og ukjente.

Nå beskytter jeg han ikke mer..

Ja..

jeg vet han er syk.

Jeg har prøvd å skaffe han hjelp. 

det førte ingen steder.

Men han er ikke mitt ansvar å beskytte,

jeg har mer enn nok å tenke på som det er

Kanskje er jeg heldig,

kanskje det finnes noe friskt  langt der inne i hans sinn som gjør at han slutter nå

hvis ikke får kommentarene hans bare stå.

Jeg orker ikke mer,

jeg er dessverre ikke bedre enn det.

Jeg har fått nok.

………….

 

Ikke et veldig koselig innlegg sånn i romjulen.

Men dette er livet mitt

jeg velger å si det som det er. 

Fortsatt god Jul da dere 😉 

 

facebook HER  Instagram HER

 

#plaget #stalker #nettroll #skadedyr #sykemennesker

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg