Nå vet jeg det!

 

Da er jeg tilbake fra Bergen 

Det ble en litt kortere tur enn jeg hadde tenkt meg, men sånn blir det noen ganger, flytteprosessen er ikke helt ferdig enda og mye gjenstår før jeg kan vaske ned leiligheten og klargjøre den for en ny leieboer.

Blir spennende å se hvem som flytter inn. 

Den 22.januar skal jeg tilbake på Haukeland sykehus og operere. 

Alle gode ting er 30 sa jeg, men det blir det dessverre ikke. Det viser seg at jeg må igjennom to operasjoner etter denne. Jeg er veldig lei, men akkurat nå må det være litt lov.

Den ene katten min ble forøvrig akutt syk mens jeg var borte, helt fryktelig å være borte når sånt skjer.  Så da ble det direkte til dyrlegen for å hente han der da jeg kom hjem. 

I natt har jeg sittet våken med en feber syk katt og har nesten ikke turt å sove. Det er helt utrolig hvor glad man blir i disse pelsdottene sine, og hvor redd man blir når de blir syke. 

Jeg har nå hatt fire persere, og etter å ha mistet to stykker til hjerte sykdom så har jeg nok blitt ekstra redd for dem. 

Jeg fikk lyst til å fortelle om en litt spesiell opplevelse jeg hadde i Bergen. Jeg var på en såkalt Pre. Pol undersøkelse nå, altså en for undersøkelse og planlegging av operasjonen som kommer. Dette innebærer masse prøver og samtaler med alle som skal ha med deg å gjøre i forbindelse med operasjonen. Et veldig bra opplegg, og hele dagen går på sykehuset. 

Jeg satt i samtale med en sykepleier og hun leste navnet mitt høyt

Så begynte hun å gjenta det flere ganger 

” det var noe veldig kjent med deg” sa hun

Jeg svarte at jeg hadde vært på sykehuset veldig mange ganger, og at det derfor ikke var så rart. 

” njaaaaa” sa hun å dro på det

Vi gjorde oss ferdige med undersøkelsene, og gikk igjennom alt jeg skulle huske på før og etter operasjonen. 

Da jeg reiste meg og skulle gå sa hun

” nei, nå vet jeg hvor jeg har deg fra! Du har en blogg ikke sant? Det er det! Jeg leser bloggen din!”

Sånne ting,  gjør livet litt lysere 

Det var utrolig fint 🙂 

 

facebook HER  Instagram HER

 

#blogg #lesere #perser 

2 kommentarer
    1. uff, stakkars deg. Lykke til med operasjonen. Å ja, kjenner meg i gjenn i at man blir utrolig glad i dyrene sine. De blir en del av familien.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg