Endret utseende

 

 

Hallo alle ! 🙂

Siden denne siste tiden stort sett har gått med til bokskriving

og ikke minst endel omskriving

så har det vært ganske stille her fra meg en stund

derfor er det helt utrolig at så mange likevel leser bloggen min.

tusen takk 🙂

 

Jeg har og ventet litt på å få bloggen oppgradert

 

nå er dette endelig på plass, og jeg håper dere synes det er litt lettere å finne frem i menyen også

Selv er jeg veldig fornøyd

hva synes dere?

 

Få Bloggoppdateringer på Facebook HER     og    Instagram DER

du kan og følge bloggen direkte HER

 

 

#blogg #utseende

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg