Hvorfor er du så stille?

bty

 

 

 

Først vil jeg bare få takke dere som leser for meldinger,og tilbakemeldinger dere kommer med

 

det som går igjen er spørsmål om mer av historien min, og om boken som skal komme

 

 

Nå er det litt ulike grunner til at dere startet å følge bloggen min

 

noen vil bare lese om meg og min historie

 

mens andre vil ha Lavkarbo oppskrifter.

 

Et ganske stort sprang er det jo

fra min historie til Lavkarbo

 

men egentlig henger det litt sammen

 

hovedgrunnen til at jeg elsker Lavkarbo er at det hjelper meg enormt med tanke på smerter i kroppen

 

denne livsstilen har dessuten vist seg å kunne holde i sjakk, forebygge og noen sier og faktisk kurere flere sykdommer

Jeg har nå etter en lang pause fra denne livsstilen valgt å gå tilbake til dette

 

nettopp fordi jeg hadde det mye bedre med dette kostholdet

 

selvfølgelig blir ikke jeg smertefri på denne måten

 

men nå har jeg  så store skader i kroppen  at det blir en annen historie

 

leddsmertene mine forsvant likevel helt når jeg gikk på dette

og mer smerter på toppen av de andre det trenger jeg ikke 😉

 

Så tilbake til dette med historien min

her kommer det mye mer

 

grunnen til at det har vært litt stille rundt dette siste tiden

er at jeg hele tiden må ta hensyn til andre mennesker

 

skrive tekster slik at jeg ikke utleverer og skader andre

om det gir noen mening

 

(det vil si.. Jeg MÅ ikke, men jeg velger å gjøre det)

 

 

dette kan være utfordrende nok i seg selv

ettersom det å skrive om seg selv alltid vil involvere andre mennesker

 

meg selv sparer jeg ikke for å si det sånn

og det er jo hele poenget med at jeg deler

å vise hva som kan skje,

hva som skjedde med meg,

og hvordan jeg kom ut av det

med styrket psyke

og livet i behold

Takk for tålmodigheten

        <3    

 

Nå kan dere følge meg HER  Instagram HER   Facebook HER

 

 

 

 

#bok #forfatter #psyke #lavkarbo #blogg #personlig

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg