BAKE KAKE SØTE

 

 

 

God Lørdag folkens!

Her lukter det sjokoladekake i hele huset!

Gleder meg stort til å se hvordan dagens baketest kommer ut!

Det er helg,

og da er det lov å kose seg litt <3 

 

Blir dette vellykket skal jeg selvfølgelig dele oppskriften med dere!

 

 

 

jeg er akkurat ferdig med å lese et langt brev fra en av dere, 

tenk at noen av dere har jeg “kjent” i fire år! 

 

Mange av dere føler at dere kjenner meg,

og jeg føler det samme for flere av dere

 

Jeg har vært ganske personlig her på bloggen, 

ikke bare personlig,

men veldig privat. 

 

dette er ikke noe som anbefales,

men jeg bestemte meg tidlig for å være det. 

 

Og det måtte jeg jo nesten,

skulle jeg fortelle dere min historie. 

 

Når man starter med det innerste inne,

så blir man jo dessuten kjent med hverandre på en helt annen måte enn hva man ellers ville blitt, 

 

man starter litt i feil ende på en måte

går rett inn i det innerste med en gang. 

 

veldig skummelt,

men jeg har aldri angret. 

 

jeg har fått lov til å følge deres liv,

og dere har fått biter av mitt

 

Ikke bare har det vært til god terapi for meg selv,

men jeg har også fått lov til å være noe viktig for andre, 

og jeg takker dere for det! 

 

Takk for at dere deler det jeg legger ut

kommer med tilbakemeldinger

og egne erfaringer

dere er virkelig superfine! 

tusen tusen takk! <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg