Boken min

“Sterk og modig,

ver som no,

gjev du fekk ei framtid god”.

Skrev mamma til meg i en minnebok da jeg var liten.

 

I dag vet jeg at disse ordene kan bli sanne

det tok bare litt for lang tid..

Til dere som lurer på hvordan jeg har det,

så er sannheten at jeg har det helt grusomt,

men likevel bra

 Jeg står nemlig midt oppi en krise

en viktig krise som skulle kommet for lenge siden,

men jeg var vel ikke klar før, så da kom den nå

hvis det gir mening.

Jeg er kanskje stille på bloggen,

men dere skal vite at jeg skriver mer enn noen gang

Jeg er så uendelig takknemlig for alle tilbakemeldinger jeg har fått,

og fremdeles får fra dere

så fortsett med det

for det er så viktig

Og jeg trenger det så sårt

 uten dere hadde jeg kanskje gitt opp bok skrivingen for lenge siden

Jeg håper ikke det

men jeg har jo tenkt tanken.

Men nå er jeg kommet dit i livet, at jeg endelig vet at det ikke kommer til å skje.

Så vit at jeg skriver

og at boken den kommer,

Tusen takk for at jeg har dere i ryggen, og at dere heier på meg.

 

Jeg vet ikke

Men kanskje er jeg sterk og modig som dere sier.

Men Ingen er så sterke at de ikke trenger noen.

Og jeg trenger virkelig dere!

Og jeg føler meg rik,

når jeg merker at dere er der ute

Og at dere er mange!

6 kommentarer
    1. Snille, gode, tapre oppegående Monicha vår! Nei, ikkje gje deg- ikkje slutt å skrive! At du strever gjer meg vondt å høyre- kunne eg berre gjort noko meir handlekraftigt enn å heie på deg…..
      Eg er også så så lei meg for tida; den snille bror min måtte dø ifrå oss den 20 mars….
      Eg vil berre ønske deg ei so fin Påske som du berre kan ha, Monicha! Vit at eg tenkje på deg mykje oftare enn eg skriv til deg !
      Stor klm sendes!

      1. Kjære fine deg! Du er vel en av dem som har gitt meg mest støtte av alle der ute, så du gjør mye mer enn du tror! ❤️
        Så vondt å høre om broren din, for meg er det en helt utenkelig vond tanke.
        Så jeg gråter med deg Henny!
        Sorg er kjærlighetens pris, og den er fryktelig tung å bære.
        Skulle ønske jeg kunne gitt deg en varm og god klem, han var heldig som hadde deg husk det! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg