EXIT

 

 

Da har også jeg sett serien alle

snakker om 

og har du ikke sett den enda så gjør det nå!

denne serien passet også veldig godt nå etter de to siste innleggene mine

denne var helt on point! 

jeg elsket den!

Dette er en historie basert på virkeligheten

At jeg elsket den betyr ikke at jeg støtter det som skjer her,

det er det forhåpentligvis de færreste av oss som gjør.

 

men dette er virkeligheten, og derfor elsket jeg den!

 

Det er så godt når sannheter kommer opp og frem i lyset, og vi kan få et innblikk og en større forståelse av hva som rører seg rundt oss.

 

ellers inneholder den mye humor 

svart humor

Og det liker jeg.

Slik blir det når man opplever harde ting i livet,

det blir en overlevelses mekanisme,

og en nødvendighet for å bearbeide,

og å komme seg igjennom ting.

 

Hvis du ikke har hørt eller lest om denne serien vil jeg ikke spoile noe med å fortelle så mye om hva den handler om,

jeg vil bare oppfordre alle til å se den.

Se virkeligheten

virkeligheten bak en perfekt fasade.

 

Er det noe vi mennesker tviholder på så er det nettopp dette

Fasade

og jo verre ting er på innsiden desto viktigere blir det å holde fasaden.

Skjule sannheten

Så ingen vet og ingen ser

skammen og alt det grusomme som kan ramme oss alle sammen.

Det er en alvorlig serie,

( Men ikke en grine serie )

men jeg felte en tåre, 

ser dere den så kan dere kanskje tippe hvor jeg gjorde det, hvis ikke er det bare å spørre i etterkant

😉

 

 Jeg lo mye, og jeg ønsket meg mer når serien var slutt.

dette er bra saker!

og heldigvis så kommer det en sesong 2

Hvis du synes at historien er hard, så sier de at virkeligheten var verre, kanskje får vi se litt av det i sesong 2,

jeg vet ikke.

men mye er kuttet ned på for å ikke avsløre personene bak figurene i rollene.

Serien kan du se på NRK TV

og alle episodene i sesong 1 ligger ute.

Så du bare se den!

 

du kan følge bloggen videre på Facebook HER

Instagram HER

Eller følg den direkte HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg