Frustrerte fruer!

 

Endelig er disse frustrerte fruene tilbake igjen! Og jeg er sikkert ikke alene om å ha sittet pal fremfor skjermen i helgen!? 

Please si at jeg ikke er alene! 🙈

Jeg trodde jeg måtte vente helt til i dag med å få begynne på denne serien om igjen. 

I dag legges den nemlig ut på Viaplay! 

Men så fikk jeg tilfeldigvis høre at Disney+ hadde lagt den ut før! 

Så sånn ble altså min helg! 

Frustrerte fruer for alle penga! 

Litt matlaging, og baking har det jo blitt, og oppskrifter legges ut etterhvert på alt som blir vellykket! 

Ingen vits å dele oppskrifter jeg eksperimenterer med som ikke blir bra

 

Joda det skjer!

😅🙈

 

Vi snakkes snart! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg