GRAVIDE CRAVINGS!

 

 

 

 

Klokka er 07:55.

 

 

 

Sola er oppe, og jeg spiser frokost ute!

 

 

 

Deilig start på en Søndag!

 

 

Natten ble dessverre kort igjen,

 

etter jeg startet på denne nye kuren med steroider har det vært vanskelig å sove,

kroppen er liksom veldig våken hele tiden, og da blir det lite ro å få.

Fryktelig slitsomt Egentlig,

 

hodet vil sove,

 

men kroppen er på høygir!!

 

Nå er det ca 14 dager siden jeg startet på denne nye runden.

Så nå er jeg altså ferdig med å putte dem inn,

 

men de virker i kroppen lenge etterpå så det blir spennende å se om det vil skje noe her nå.

 

 

Grunnen til at jeg måtte gjennom en ny runde var at ting bare stoppet helt opp igjen.

 

 

Altså,

 

til dere som ikke fikk det med dere,

 

eller det gjorde dere sikkert,

 

for det har vært en del

 

” snakkis”

 

rundt dette nå,

 

 

men poenget er jo at jeg totalt mistet hud følelsene  mange steder på kroppen.

 

Fryktelig ubehagelig,

 

uvirkelig,

 

og ja.

 

Skummelt!

 

Bare på to steder kom de tilbake,

 

 

og jeg var i lykkerus!!

 

 

 

NÅ ORDNER DET SEG!!!

 

 

Men…

 

 

 

Det gjorde det ikke!

 

 

Jeg kan altså pr. I dag

 

Ikke kjenne f.eks.

 

 

Rumpa mi.

 

Kjenner ikke at jeg sitter på rumpa hvis du skjønner,

 

og hvis jeg tar på den, er det som å ta på en annen person!

 

Slik er det flere steder på kroppen,

Rumpe,

 

innsiden på lårene,

 

nedover ene foten,

 

flere steder på ryggen,

 

flere steder på ene armen,

 

noen fingre…

 

 

Ja, det hele er igrunn fryktelig ekkelt.

 

 

 

Årsaken til at dette er sånn er disse blokkeringene jeg altså da har i ryggmargen,

 

Ryggmargen høres veldig skummelt ut,

 

og det er det jo og.

 

 

Så langt vet ikke legene om dette noen gang vil komme til å rette seg igjen,

 

men jeg er nødt til å håpe!

 

 

Uansett…

 

 

Noe skjer iallefall!

 

 

Jeg har nemlig plutselig begynt å få lyst på alt mulig som jeg vanligvis ikke Craver…

 

 

Bamsemums,

 

 

 

 

 

 

Brunost,

 

 

 

 

 

 

 

sjokoladekake

 

 

 

 

 

 

salt sjokolade,

 

 

brokkoli,

 

gulrot,

 

osv osv.

 

 

Og da er det ikke sånn at jeg bare har litt lyst på det,

 

 

Jeg ha det!

 

Med EN gang!

 

 

Sånn har jeg ikke hatt det siden jeg gikk gravid!

 

 

Så her skjer det noe,

 

 

og all forandring er gode tegn tenker jeg.

 

 

Forresten så våknet jeg i dag med helt sykt vondt i høyre fot,

 

 

og det har jeg ikke til vanlig,

 

 

( sånn kronisk smerte messig)

 

MEN!

 

uansett,

 

smerter,

 

lyster,

 

you name it,

 

 

Alt sånt mottar jeg med takk nå!!

 

 

Her må ting nemlig begynne å skje!

 

 

 

 

Forresten så har jeg begynt å male huset mitt ute!

 

 

 

Har ikke lov,

 

 

 

Er ikke bra for meg 

 

 

 

Men sånn litt piano, i sakte tempo må likevel være lov.

 

 

 

 

Hodet mitt er klart for en forandring i alle fall!!

 

 

 

Så her Blir det fra Lys beige, og grått.

 

 

 

 

Til Hvitt og Svart! 

 

 

DET GLEDES!

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Fint hus, flott e du sjøl au, god mat og god til å skrive! Pass godt på deg sjøl, vær so snill….. Få einkvan andre til å måle huset ditt! Ska du opp i stige også? Då….. nei, plis, ikkje gjere det!
      Omsorgsfulle ytringar på ein søndagsformiddag frå
      ei
      tante!

      1. Fiiiine duuuu!!!!
        🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰!!!
        Jeg koser meg med maling og sol for tiden, veldig gøy å få være litt kreativ, og bevege meg på litt andre måter enn til vanlig.
        Opp i høyden er uaktuelt, så akkurat det må jeg leie noen til.
        Tusen takk for den varme omsorgen din. .du er skjønn!! ♥️♥️♥️♥️♥️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg