JEG ER SYK

 

 

 

– Jeg syntes det var rart  jeg skulle bli syk..

jeg blir liksom aldri vanlig syk,

Skjer det noe med meg er det som regel livstruende,

Men om dette er korona,  gir det jo likevel mening  😉 

Jeg som er hjertesyk bør  ikke bli smittet, men jeg tar det hele med ro.

Jeg har fått beskjed om å holde meg hjemme som så mange andre nå,

men holde kontakt med legen

Men dette kommer til å gå helt fint for min del, det er jeg ganske sikker på

Jeg har null panikk, og tar min egen helse med knusende ro.

Dette med frykt merker jeg er mye større hos andre enn det er hos meg.

Jeg har ikke et eneste snev av det.

Jeg merker det godt nå at jeg har en stor fordel når det kommer til slike situasjoner,

Kriser, sykdom, og isolasjon er liksom noe jeg ” kan ” 

dette er selvfølgelig en alvorlig situasjon for verden og for oss alle.

drar dette ut lenge vil det få veldig store konsekvenser

og det kommer nok dessverre til å skje. 

Mine tanker går mest til alle sårbare barn i familier med rusproblematikk,

vold,

o.l. 

Folk som fort blir sprø av å være alene,

og alle som er permiterte fra jobbene sine og som er redde for fremtiden nå.

Kriser gjør noe med mennesker,

noen sier det får frem det verste, eller det beste i folk.

Kanskje det..

Jeg tror det viser hvem vi egentlig er og hva som bor i oss sånn egentlig, og at det blir veldig tydelig når vi blir satt på prøve. 

Jeg håper som alle andre at dette vil roe seg fort. 

I mellomtiden kan vi bare gjøre så godt vi kan for å ta vare på oss selv, og på hverandre. 

4 kommentarer

Siste innlegg