LØP!!

 

Hvis vi skal gjøre dette må du lukke øynene sa hun

Jeg sukket tungt
Ville gråte
Jeg ville ikke
Men jeg måtte
Fordi hun sa det

Så jeg lukket øynene

Jeg ble kvalm

Redd

Livredd

Jeg visste ikke hva som kom til å skje

Jeg hadde ikke kontroll

Så jeg åpnet øynene igjen

Nei, sa hun

Lukk øynene

Jeg lukket de motvillig igjen

Du er trygg her
Bare hold øynene lukket

Nå er du liten

Du står utenfor huset hans

Hva tenker du?

Jeg svarte ikke

Hva ser du?

Jeg svarte ikke

Jeg taklet ikke følelsene som kom
Ville ikke føle noe
Ikke finne ord
Eller sette ord på det

Så jeg åpnet øynene igjen

Lukk øynene igjen sa hun

Jeg ristet på hodet
Begynte å gråte

Det er greit

Vi prøver igjen senere
En annen dag
Er det greit?

Nei svarte jeg

Ok, vi tar den samtalen en annen gang

Men i dag er du her
I dag er du voksen
Hva ville du sagt til den lille jenta i dag?

Jeg gråt enda mer

Før jeg svarte..

Løp!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg