PÅSKEKARUSELL

 

Det er snart påske, og i den forbindelse har jeg laget endel pynt som jeg tenkte jeg ville dele med dere 

kanskje det finnes flere kreative sjeler der ute som kan få noen ideer fra dette.

uansett..

det første jeg laget var denne “påskekarusellen”

Og slik gjorde jeg det.

 

 

Jeg kjøpte denne cupcake/muffins karusellen og “pimpet” den opp

Det ferdige resultatet kan du selvfølgelig bruke til cupckakes om du vil

jeg laget noen egg, og fylte den med disse

                                                                                              Slik ser den ut uten pynt

 

Jeg kjøpte bling bånd på Nille

 

 

så målte jeg rundt stengene for å se hvor mange bling jeg måtte ha for å nå rundt

 

 

så er det bare å klippe til lengde og antall bling

 

 

Når alle blingene var limt på ( jeg brukte limpistol) limte jeg på noen gull perler her og der

 

 

 

eggene er hvite isoporegg kjøpt på Panduro

jeg festet en pinne under eggene typ cakepop pinner og satte de ned i oasis, slik står de stødig under maling, og tørking, og du kommer til rundt hele egget

Noen av eggene malte jeg med farge.

 

 

så lakket jeg de med klar blank lakk etter de var tørket

 

 

Noen av eggene ville jeg pynte med glitter, disse malte jeg først med denne limen, men all type hobbylim kan brukes

 

 

 

så drysset jeg glitter over, og lot de tørke

 

 

 

de malte eggene pyntet jeg med stener og annen pynt, dette får du kjøpt hos paduro, eller andre butikker som selger hobbyutstyr

 

 

 

 

Noen av eggene skrev jeg på med glitterlim, pynten ble festet på med limpistol

 

 

 

Når alle var ferdig tørket satte jeg de oppi stativet

knyttet på en gul sløyfe, og satte noen fugler på toppen.

 

 

Selv ble jeg veldig fornøyd! litt annerledes, og ikke noe alle har. Hva synes dere?

 

FØLG MEG VIDERE PÅ FACEBOOK HER   OG INSTAGRAM HER

DU KAN OG FØLGE BLOGGEN DIREKTE HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg