Ventetiden er over!

 

Flere som gleder seg til i morgen? 

Da kommer nemlig sesongen 2 av Exit ut på NRK

Og for meg som ikke kan gjøre så mye annet for tiden enn å holde meg helt i ro, er dette en liten glede!

 

Til deg som ikke har sett sesong 1 så ble den laget basert på intervjuer av mennene bak de styrtrike småbarnsfedrene

som sniffer kokain, kjøper prostituerte og driver med innsidehandel.

 

Serien Exit er nemlig tatt fra virkeligheten og handler om en indre krets i et norsk finansmiljø.

 

Serien har skapt store reaksjoner, og fått mye motstand, nettopp fordi den er tatt fra virkeligheten.

 

Mange sier de ikke kjenner seg igjen, og godt er det,

 

men ifølge intervjuobjektene var virkeligheten enda drøyere og verre enn det som vises i serien. 

 

Har jeg forstått det riktig, er sesong 2 laget etter intervjuer og betroelser fra konene, og kjærestene deres. 

 

Altså den kvinnelige siden.

 

De underholdte, sjokkerte og provoserte i sesong 1

Og jeg har store forventninger til denne,

Gleder meg stort!

♥️

2 kommentarer
    1. Jeg både likte og ikke likte første del av exit.
      Og jeg grugleder meg til de nye episodene. Det er tanken på at de er tatt fra virkeligheten som skremmer meg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg