Sterke reaksjoner

 

 

oj.oj.oj.

 

Bare en liten utblåsning her før jeg kommer med et nytt innlegg senere,

her har jeg ikke klart å skrive noe i dag fordi

Jeg nå akkurat er ferdig med å svare på meldinger…

For etter at jeg skrev DETTE innlegget ble det en del reaksjoner

Jeg håper jeg har klart å svare dere på en skikkelig måte

og slik at dere forstår

Nei, jeg kommer aldri til å utlevere navn på personer

for sånt gjør man bare ikke

Det er heller ikke poenget med skrivingen min

Det har det aldri vært

Jeg er kun opptatt av å vise ringvirkningene

og følgene ting kan få for resten av et liv

så jeg utleverer ikke noen

Den eneste jeg utleverer er meg selv

Så ikke spør meg om hvem som er hvem for det kommer jeg ikke til å svare på uansett,

synes det blir et fullstendig feil fokus her nå

Sånn!

Da håper jeg vi kan legge den greia der død. 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg